Meni
Košarica

Splošni pogoji poslovanja

Splošni prodajni pogoji

S spletno trgovino Robert Franz - pošiljka narave upravlja podjetje Roberteka d.o.o. Odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji.

Za največje zadovoljstvo naših kupcev skrbimo predvsem s:

  • skrbnim in ažurnim vnosom točnih informacij o naši ponudbi
  • skrbjo za tehnično in pravno varnost naših obiskovalcev in kupcev
  • posebnim posluhom za potrebe naših kupcev in prizadevanjem za reševanje težav, nesporazumov in zapletov
  • razpoložljivostjo za dodatna pojasnila ter pomoč tako pred nakupom, med nakupom in v času po nakupu.

 

Dodatne opombe glede predstavitve spletne trgovine Robert Franz - pošiljka narave

Pri navedbi cen so mogoče napake. Pridržujemo si pravico do manjših sprememb glede modela, dimenzij, struktur in barve artiklov na slikah. Ponudbe podjetja Roberteka d.o.o. se izključujejo, popusti se ne seštevajo. Omenjena blagovna znamka pripada njihovim lastnikom. Spremembe in napake v besedilu so možne. Slike so lahko simbolične.

 

Registrirani uporabniki – člani

Vsak registrirani uporabnik spletne trgovine Robert Franz - pošiljka narave ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Registrirani uporabniki imajo pravico do ogleda cen in možnost naročila v spletni trgovini Robert Franz - pošiljka narave.

 

Podpora kupcem 

Kljub vsemu trudu in dobri volji, včasih ne gre vse čisto tako, kot pričakujemo. Mogoče je prišlo do napake, nesporazuma.
Potrebujete pomoč ali nasvet? Naša služba za prodajno podporo bo poskrbela za vas. Med delovnim časom nas lahko dobite preko e-naslova info@robert-franz-posiljka-narave.si ali preko brezplačne telefonske številke +386(0)70 929 910.

 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov
 
Zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini Robert Franz - pošiljka narave dopolnjuje in spreminja. Cene so predstavljene kot redne cene in akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Slike izdelkov na spletni strani so simbolične. Popusti posameznih akcij se ne seštevajo.



Naročilo je potrjeno

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Pri uveljavljanju prodajnih pogojev velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi naročila. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjena pogodba je shranjena v podjetju Roberteka d.o.o.. Pogodba je kupcu na vpogled na sedežu podjetja. Pogodbo lahko podjetje kupcu pošlje v elektronski obliki na elektronski naslov, katerega kupec poda podjetju, oziroma, na izrecno željo kupca mu lahko podjetje pošlje tiskani izvod pogodbe po pošti na naslov, ki ga kupec poda.

 

Način plačila 

Plačilo za nakupe v spletni trgovini Robert Franz - pošiljka narave lahko izvedete na naslednje načine:

Plačilo s predhodnim nakazilom - po predračunu

Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja Roberteka d.o.o IBAN SI56 0451 5000 3444 105 (NOVA KBM d.d.) Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Prosimo, da upoštevate naslednje, prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil, tako, da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zaloge v času oddaje naročila.

 

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
 
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Cenik je v celoti razviden na sedežu podjetja.

 

Dostava
 
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 14h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 14h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 14 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

Naročeno blago bo v večini dostavljeno naslednji delovni dan. V primeru, da želite imeti takojšno dostavo, le-to možnost preverite na tel.štev:  +386(0)70 929 910 


Garancija

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na računu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na računu.

 

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:

  • če je embalaža odprta ali poškodovana
  • če je izdelku že potekel rok uporabe

Način vračila na stroške podjetja Roberteka d.o.o. ni možen.

 

Odstop od pogodbe - vračilo

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nerabljeno in originalno zapakirano. Vračilo plačil bo izvedeno z nakazilom na transakcijski račun takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Postopek vračila blaga 

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe.

Za čim hitrejše in preprosto vračilo so tukaj napotki na kaj je dobro biti pozoren pri nakupu preko spleta:

  • previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v prepričani, da je to artikel,ki ste ga naročil,
  • v primeru, da artikel vrnete osebno na sedežu podjetja, je potrebno dati artikel na vpogled svetovalcu,
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečni.

 

Artikli, ki so kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Izdelek ne sme biti uporabljen! Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje . V tem primeru nakup reklamirate.

Za upoštevanje reklamacije je potrebno po pošti ali na e-mail info@robert-franz-posiljka-narave.si poslati vso dokumentacijo, ki se nanaša na reklamacijo blaga. V dokumentacijo spada originalni račun izdan s strani podjetja Roberteka d.o.o., dopis z reklamacijskim zahtevkom v katerem je obrazložena okvara na proizvodu. Poleg reklamacijskega zahtevka mora biti dodano tudi slikovno gradivo (fotografija) iz katerega je jasno razvidna okvara.

 

Reklamacijski zapisnik dobite na sedežu podjetja.

 

Reklamacije NE upoštevamo pri fizičnih poškodbah, ki so posledica malomarnega ravnanja z blagom!

 

Po prejemu vseh dokazil naše podjetje prične reklamacijski postopek in vas o tem tudi obvesti. Predvideni rok za rešitev reklamacije je od 10-20 delovnih dni.
Nov artikel ali rezervni deli bodo stranki poslani direktno na njen naslov. Podatki na reklamacijskem zapisniku naj bodo točni, saj v nasprotnem primeru stranka ne bo prejela novega artikla.

 

Varnost nakupa in varnost podatkov

Kupovanje preko spletne trgovine Robert Franz - pošiljka narave je varno. Vsi podatki o kupcu in načinu plačila, s katerimi kupec razpolaga, se uporabljajo izključno za namen nakupa in obveščanja kupca. Podatki, ki jih zbiramo z namenom nemotenega poslovanja so; ime, priimek, naslov za dostavo, telefonska številka za morebitno preverjanje podatkov naročila, elektronski naslov za obveščanje o poteku nakupa in novostih na spletni strani. S tem se zavezujemo, da bodo zbrani osebni podatki uporabljani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Od vas nikoli ne zahtevamo celotnih podatkov o uporabniških imenih in osebnih geslih ali drugih podatkov, s katerimi bi lahko nepooblaščena oseba na kakršenkoli način prišla do vaših osebnih podatkov.



Pritožbe in spori

​Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@robert-franz-posiljka-narave.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

*ROBERTEKA GARANCIJA

V kolikor najdete izdelek z višjo vsebnostjo učinkovine glede na ceno, vam ceno dodatno znižamo.
Ne velja za konkurenčne izdelke v akcijah, paketnih ponudbah, razprodajah in drugih začasnih ponudbah.

 

Roberteka d.o.o.
Gradiška 207, 2211 Pesnica pri Mariboru
Republika Slovenija

Ident. št. za DDV: SI 33047464
Matična številka: 8145814000
Transakcijski račun št.: SI56 0451 5000 3444 105
Standardna klasifikacija dejavnosti: 46.190
BIC/SWIFT koda: KBMASI2X

Kontakt: +386 (0)70 929 910